Fundació Jaume Bofill Universitat Oberta de Catalunya (UOC)

Pensant els reptes del futur
de l'educació a Catalunya

Esteu aquí

Larry Cuban

Professor emèrit d'educació a la Universitat de Stanford


Larry Cuban ha estat professor de ciències socials a instituts de secundària durant catorze anys
Ha estat superintendent de districte educatiu durant set anys.
Ha estat professor universitari durant vint anys.
Actualment és professor emèrit de la Universitat de Stanford.
És autor de nombrosos articles i llibres sobre com s’ensenya a les aules, sobre història de la reforma escolar, sobre com la política educativa es porta a la pràctica i, més recentment, sobre l’ús de les tecnologies a les aules.
Les seves investigacions més recents s'han centrat en la reforma escolar a Austin entre l'any 1954 i el 2009 i en la transformació d’un gran institut a la ciutat de Mapleton que ha portat a terme un procés de canvi en diferents instituts petits. Tots dos estudis han estat publicats al començament del 2010.
Algunes de les seves obres:
Oversold and underused. The computers in the classroom. 2001
How teachers taught: constancy and change in American classrooms!. 1890-1990.
The blackboard and the bottom line. Why schools can’t be businesses. 2004

Ha participat al debat...

Dilemes polítics i docents de l'ús de les TIC a l'aula. El cas dels Estats Units

Explora


Com pots seguir els
Debats d’Educació

Subscriu-te al butlletí
Tota la informació dels propers debats
En quina llengua vol rebre el butlletí?

Alguns drets reservatsEls textos publicats en aquest web estan subjectes –llevat que s'indiqui el contrari– a una llicència Reconeixement - No comercial - Sense obres derivades 3.0 Espanya de Creative Commons. Podeu copiar-los, distribuir-los, comunicar-los públicament sempre que reconegueu els crèdits de les obres (autoria i institució que els publica). No poder ús comercial ni obres derivades. La llicència completa es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca