Fundació Jaume Bofill Universitat Oberta de Catalunya (UOC)

Pensant els reptes del futur
de l'educació a Catalunya

Judy Halbert i Linda Kaser

Codirectores de Networks of Inquiry and Innovation and the Aboriginal Enhancement Schools Network


Judy Halbert i Linda Kaser són codirectores de Networks of Inquiry and Innovation and the Aboriginal Enhancement Schools Network, a British Columbia (Canadà). Han estat directores de centre educatiu, responsables de districte i assessores en polítiques educatives del Ministeri d'Educació en les àrees de lideratge de la innovació, procés de canvi educatiu, educació rural, alfabetització i educació aborigen.

Són codirectores del Centre for Innovative Educational Leadership de la Universitat de Vancouver, on imparteixen programes de postgrau en lideratge educatiu. També representen el Canadà al programa internacional d'investigació de l’OCDE sobre entorns d'aprenentatge innovadors.

La Linda i la Judy són els coautores d'Spirals of Inquiry (2013), Leadership Mindsets: Innovation and Learning in the Transformation of Schools (2009) i amb Helen Timperley, A Framework for Transforming Learning in Schools: Innovation and the Spiral of Inquiry ( 2014).

Han treballat intensivament amb grups de lideratge a British Columbia, així com a Gal·les, Austràlia, Nova Zelanda i Anglaterra. Estan profundament compromesos amb l'assoliment de l'equitat i la qualitat per a tots els alumnes i per a la creació de xarxes per a la innovació i la millora tant al Canadà com a l'estranger.

Twitter: Judy Halbert  / Linda Kaser

Ha participat al debat...

The Spiral of Inquiry: eina per a la transformació educativa

Explora


Com pots seguir els
Debats d’Educació

Subscriu-te al butlletí
Tota la informació dels propers debats
En quina llengua vol rebre el butlletí?

Alguns drets reservatsEls textos publicats en aquest web estan subjectes –llevat que s'indiqui el contrari– a una llicència Reconeixement - No comercial - Sense obres derivades 3.0 Espanya de Creative Commons. Podeu copiar-los, distribuir-los, comunicar-los públicament sempre que reconegueu els crèdits de les obres (autoria i institució que els publica). No poder ús comercial ni obres derivades. La llicència completa es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca