Fundació Jaume Bofill Universitat Oberta de Catalunya (UOC)

Pensant els reptes del futur
de l'educació a Catalunya

Esteu aquí

Llistat de seminaris web

Els docents, agents actius en la innovació tecnològica educativa. Codissenyadors, avaluadors, emprenedors... Els professors com a part del procés

01/06/17 - 18.00 h

El professorat està adquirint un rol clau en el desenvolupament de la innovació tecnològica educativa, evolucionant de simple consumidor, a creador i generador d'idees, solucions...

Construir una escola per la generació de nadius digitals. Com crear entorns d’aprenentatge motivadors?

22/03/17 - 18.00 h

Tot indica que estudiants d’arreu del món mostren un alt nivell de desafecció envers l’escola. Al final de l’ensenyament primari, senten gran escepticisme en relació amb l’...

Aprenentatge docent entre iguals – com superar les resistències i garantir la qualitat

16/02/17 - 18.00 h

El webinar del passat 16 de febrer va ser continuïtat del seminari presencial del 06/10/2016 presentat per la professora Kristen Swanson als Debats d’Educació, sobre el “Moviment...

Motivar l’aprenentatge des del joc: ludificació lliure o disseny de pensament reflexiu?

10/11/16 - 18.00 h

 El passat 11 de novembre va tenir lloc un nou seminari en línia sobre la ludificació de l'aprenentatge, a partir de la conferència de Ross Flatt. El webinar va explorar els...

Resoldre problemes: com s’ensenya i com s’aprèn?

11/10/16 - 18.00 h

 L'11 d'octubre, Debats d'Educació va organitzar un nou seminari en línia per a aprofundir en experiències educatives basades en la resolució de problemes, a partir de la...

Pàgines


Com pots seguir els
Debats d’Educació

Subscriu-te al butlletí
Tota la informació dels propers debats
En quina llengua vol rebre el butlletí?

Alguns drets reservatsEls textos publicats en aquest web estan subjectes –llevat que s'indiqui el contrari– a una llicència Reconeixement - No comercial - Sense obres derivades 3.0 Espanya de Creative Commons. Podeu copiar-los, distribuir-los, comunicar-los públicament sempre que reconegueu els crèdits de les obres (autoria i institució que els publica). No poder ús comercial ni obres derivades. La llicència completa es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca