- Català
- Español
- English
Codirectores de Networks of Inquiry and Innovation and the Aboriginal Enhancement Schools Network
«The Spiral of Inquiry» és una proposta innovadora per a introduir canvis en l'aprenentatge que ha demostrat que millora els resultats acadèmics. El programa s'ha desenvolupat a escoles de la Colúmbia Britànica, al Canadà, i a altres països, amb bons resultats en tots els casos. Per exemple, a la Colúmbia Britànica s'ha aconseguit el major nombre de persones de més de 25 anys amb més de dos anys d'educació postsecundària; a més, els resultats encara han estat més bons entre els alumnes més desfavorits.
És bàsic que el lideratge el portin persones curioses per a crear xarxes d'innovació i indagació. A mesura que s'assoleixen millores, més persones s'animen a apuntar-s'hi fins que es generalitza la voluntat d'acció pel canvi.
No es pot imposar. Treballar a partir de la indagació ha de ser una cosa voluntària. Calen accions per motivar les persones, com ara celebracions o trobades. També cal reconèixer la feina feta. Les persones implicades s'han de sentir orgulloses del que fan.
Cal diàleg, qüestionar els altres i escoltar totes les veus i no només les d'uns pocs. També és necessari compartir les experiències i aprendre a extrapolar les accions d'altres.
Amb la col·laboració de:
Com connectar el mercat tecnològic educatiu amb el...
Steven Hodas |
Les ciutats com a xarxes d’aprenentatge connectat...
Sunanna Chand |
Construir una escola per la generació de nadius di...
Kirsti Lonka |
Els textos publicats en aquest web estan subjectes –llevat que s'indiqui el contrari– a una llicència Reconeixement - No comercial - Sense obres derivades 3.0 Espanya de Creative Commons. Podeu copiar-los, distribuir-los, comunicar-los públicament sempre que reconegueu els crèdits de les obres (autoria i institució que els publica). No poder ús comercial ni obres derivades. La llicència completa es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca