- Català
- Español
- English
Professor de Neurociència i Educació a la Universitat de Bristol (Regne Unit).
Cal establir un diàleg entre neurocientífics i educadors sobretot per a trencar neuromites, unes teories que han penetrat molt entre els professors i que no tenen base científica. També cal que els educadors siguin conscients que l'entorn afecta el desenvolupament cerebral, i en el cas dels infants i joves la escola és un dels entorns principals.
La investigació sobre neurociències demostra que, tot i que hi ha unes parts del cervell que tenen més protagonisme en determinades actuacions, en realitat el cervell funciona com un tot, amb grans autopistes que interconnecten diferents punts. En cada acció intervenen diferents parts del cervell.
Amb la col·laboració de:
School wars: l’escola pública està en perill a Eur...
Melissa Benn |
Aprenentatge cooperatiu en acció: estratègies que...
Nancy A. Madden |
Estratègies per aprendre a ser un docent excel·len...
Doug Lemov |
Els textos publicats en aquest web estan subjectes –llevat que s'indiqui el contrari– a una llicència Reconeixement - No comercial - Sense obres derivades 3.0 Espanya de Creative Commons. Podeu copiar-los, distribuir-los, comunicar-los públicament sempre que reconegueu els crèdits de les obres (autoria i institució que els publica). No poder ús comercial ni obres derivades. La llicència completa es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca